GENE 21 HONDA

EX 7 F

• Nejmenší elektrocentrála kufříkového typu pro nejnutnější zásahy mimo dosah elektrického proudu, hodně používané také na loď, mobilní stánky apod.
• Používanější jsou spíše modely EU 20i a EU 10i, ale pokud výkon postačí, je to spolehlivý a hlavně tichý pomocník
• Špičková kvalita el. proudu
• Lehká a kompaktní
• Dobíjení akumulátorů
• Minimální provozní náklady
• Absolutně stabilní frekvence a napětí!

Max./provozní výkon [kVA]:
0,7 / 0,6
Napětí [V/Hz]:
230 / 50
Výstupní proud [A]:
2,6
Motor:
honda GX 50
Výkon motoru [kW/HP]:
1,32 / 1,79
Otáčky motoru [1/min]:
6000
Objem nádrže [litry]:
2,3
Měrná spotřeba [g/kWh]:
340
Podvozek:
ne
Rozměry [cm]:
45 x 24 x 38
Hmotnost [kg]:
12
Startování:
reverzní

EU 10i F

• EU10i je elektrocentrála snadno přenositelná pouze jednou rukou
• řada GENE 21 má kromé tohoto modelu také elektrocentrály EU 20i a EX 7
• Všechny modely jsou velmi tiché, mají regulaci napětí a velmi přínosný systém řízení regulace otáček a tím i spotřeby paliva
• U centrál EU 10i a EU 20i lze použít systém velmi snadného zfázování dvou identických elektrocentrál
• Výkon takto propojených elektrocentrál je 2000 VA, resp. 4000 VA
• Lze tak napájet spotřebič s dvojnásobným příkonem.
• Špičková kvalita el. proudu
• Lehká a kompaktní
• Dobíjení akumulátorů
• Minimální provozní náklady
• Absolutně stabilní frekvence a napětí!

Max./provozní výkon [kVA]:
1 / 0,9
Napětí [V/Hz]:
230 / 50
Výstupní proud [A]:
3,9
Motor:
honda GXH 50
Výkon motoru [kW/HP]:
1,32 / 1,79
Otáčky motoru [1/min]:
6000
Objem nádrže [litry]:
2,33
Měrná spotřeba [g/kWh]:
340
Podvozek:
ne
Rozměry [cm]:
45 x 24 x 38
Hmotnost [kg]:
13
Startování:
reverzní

EU 20i F

• Elektrocentrála Honda EU 20i je nejsilnější typ lehkého přenosného zdroje elektrického napětí
• Stejný výkon má ještě konkurenční Europower (také s motorem Honda), silnější výkon měli už jen kufříkové modely čínské výroby – ty se nám ale neosvědčili a tak u těchto malých elektrocentrál sázíme na kvalitu
• Elektrocentrála je ideální pro rychlé, tiché napájení mimo dosah elektrického zdroje
• Je to v podstatě nejznámější elektrocentrála na trhu
• Elektrocentrálu lze propojit se stejným typem, tímto zfázováním dojde k vytvoření dvojnásobného zdroje napětí, až 4kVA
• Špičková kvalita el. proudu
• Lehká a kompaktní
• Dobíjení akumulátorů
• Minimální provozní náklady
• Absolutně stabilní frekvence a napětí!
• EU 20i vydrží na plnou nádrž (4,1 l) bez nutnosti tankování pracovat nepřetržitě až 10 hodin!!!

Max./provozní výkon [kVA]:
1,6 / 2
Napětí [V/Hz]:
230 / 50
Výstupní proud [A]:
7
Motor:
honda GXH 100
Výkon motoru [kW/HP]:
2,55 / 3,5
Otáčky motoru [1/min]:
5000
Objem nádrže [litry]:
4,1
Měrná spotřeba [g/kWh]:
327
Podvozek:
ne
Rozměry [cm]:
51 x 29 x 42,5
Hmotnost [kg]:
21
Startování:
reverzní

EM 30 K

• Elektrocentrála EM 30 K se řadí ještě do kategorie lehkých elektrocentrál, i když je již na první pohled patrný rozdíl od klasických kufříkových centrál
• Výkon 3kVA, regulace napětí a velká nádrž jsou velkou výhodou
• Špičková kvalita el. proudu
• Lehká a kompaktní
• Dobíjení akumulátorů
• Minimální provozní náklady
• Absolutně stabilní frekvence a napětí!

Max./provozní výkon [kVA]:
3 / 2,6
Napětí [V/Hz]:
230 / 50
Výstupní proud [A]:
11,4
Motor:
honda GX 200
Výkon motoru [kW/HP]:
3,82 / 5,2
Otáčky motoru [1/min]:
3600
Objem nádrže [litry]:
10,2
Měrná spotřeba [g/kWh]:
310
Podvozek:
ne
Rozměry [cm]:
44 x 40 x 48
Hmotnost [kg]:
31
Startování:
reverzní

EU 30i S

• V případě EU 30i S lze velmi snadno společně propojit speciálním kabelem dvě identické elektrocentrály
• Výkon takto propojených elektrocentrál činí 6000 VA, což umožňuje napájení spotřebičů s dvojnásobným příkonem
• Špičková kvalita el. proudu
• Lehká a kompaktní
• Dobíjení akumulátorů
• Minimální provozní náklady
• Absolutně stabilní frekvence a napětí!

Max./provozní výkon [kVA]:
3 / 2,8
Napětí [V/Hz]:
230 / 50
Výstupní proud [A]:
12,2
Motor:
honda GX 200
Výkon motoru [kW/HP]:
3,82 / 5,2
Otáčky motoru [1/min]:
3600
Objem nádrže [litry]:
13
Měrná spotřeba [g/kWh]:
310
Podvozek:
ano
Rozměry [cm]:
65,5 x 48 x 57
Hmotnost [kg]:
71
Startování:
elektrické

EM 50i S

• EM 50i S a EM 70i S jsou opatřeny elektronickým diagnostickým systémem
• Takzvaný iMonitor neustále hlídá a zároveň ukazuje na LCD displeji stav motohodin, aktuální odběr VA, otáčky motoru a stav dobití akumulátoru
• Pro servisní účely je tento diagnostický systém opatřen pamětí, podle níž lze v případě poruchy indikovat její příčinu
• Špičková kvalita el. proudu
• Lehká a kompaktní
• Dobíjení akumulátorů
• Minimální provozní náklady
• Absolutně stabilní frekvence a napětí!

Max./provozní výkon [kVA]:
5 / 4,5
Napětí [V/Hz]:
230 / 50
Výstupní proud [A]:
19,6
Motor:
honda GX 340
Výkon motoru [kW/HP]:
8,1 / 11
Otáčky motoru [1/min]:
3600
Objem nádrže [litry]:
17
Měrná spotřeba [g/kWh]:
310
Podvozek:
ano
Rozměry [cm]:
81 x 67 x 69
Hmotnost [kg]:
95
Startování:
elektrické

EM 70i S

• EM 70i S má elektronický diagnostický systém
• iMonitor zobrazuje stav motohodin, odběr napětí, otáčky motoru a stav dobití akumulátoru
• Pro servisní účely je opatřen pamětí, podle níž lze v případě poruchy indikovat její příčinu
• Špičková kvalita el. proudu
• Lehká a kompaktní
• Dobíjení akumulátorů
• Minimální provozní náklady
• Absolutně stabilní frekvence a napětí!

Max./provozní výkon [kVA]:
6,5 / 5,5
Napětí [V/Hz]:
230 / 50
Výstupní proud [A]:
23,9
Motor:
honda GX 390
Výkon motoru [kW/HP]:
9,6 / 13
Otáčky motoru [1/min]:
3600
Objem nádrže [litry]:
17
Měrná spotřeba [g/kWh]:
310
Podvozek:
ano
Rozměry [cm]:
81 x 67 x 69
Hmotnost [kg]:
95
Startování:
elektrické

Odebírejte naše novinky

Společnost VERSURA s.r.o., IČ: 29043352, zapsaná u Městského soudu v Praze pod spis. zn. C 162311, jako provozovatel této webové stránky a správce osobních údajů jejich návštěvníků, zpracovává na této webové stránce cookies potřebné pro fungování webové stránky a, v případě Vašeho souhlasu, také pro retargeting. Odkliknutím vyjádříte výslovný souhlas s užíváním cookies.
SOUHLASÍM
Informace o rozsahu a účelu zpracovávání cookies