Prodej

PRODEJ / Elektrocentrály / GENE 21 HONDA
 EX 7 F - rezervovat
• Nejmenší elektrocentrála kufříkového typu pro nejnutnější zásahy mimo dosah elektrického proudu, hodně používané také na loď, mobilní stánky apod.
• Používanější jsou spíše modely EU 20i a EU 10i, ale pokud výkon postačí, je to spolehlivý a hlavně tichý pomocník
• Špičková kvalita el. proudu
• Lehká a kompaktní
• Dobíjení akumulátorů
• Minimální provozní náklady
• Absolutně stabilní frekvence a napětí!
 
Max./provozní výkon [kVA]: 0,7 / 0,6
Napětí [V/Hz]: 230 / 50
Výstupní proud [A]: 2,6
Motor: honda GX 50
Výkon motoru [kW/HP]: 1,32 / 1,79
Otáčky motoru [1/min]: 6000
Objem nádrže [litry]: 2,3
Měrná spotřeba [g/kWh]: 340
Podvozek: ne
Rozměry [cm]: 45 x 24 x 38
Hmotnost [kg]: 12
Startování: reverzní

 
 EU 10i F - rezervovat
• EU10i je elektrocentrála snadno přenositelná pouze jednou rukou
• řada GENE 21 má kromé tohoto modelu také elektrocentrály EU 20i a EX 7
• Všechny modely jsou velmi tiché, mají regulaci napětí a velmi přínosný systém řízení regulace otáček a tím i spotřeby paliva
• U centrál EU 10i a EU 20i lze použít systém velmi snadného zfázování dvou identických elektrocentrál
• Výkon takto propojených elektrocentrál je 2000 VA, resp. 4000 VA
• Lze tak napájet spotřebič s dvojnásobným příkonem.
• Špičková kvalita el. proudu
• Lehká a kompaktní
• Dobíjení akumulátorů
• Minimální provozní náklady
• Absolutně stabilní frekvence a napětí!
 
Max./provozní výkon [kVA]: 1 / 0,9
Napětí [V/Hz]: 230 / 50
Výstupní proud [A]: 3,9
Motor: honda GXH 50
Výkon motoru [kW/HP]: 1,32 / 1,79
Otáčky motoru [1/min]: 6000
Objem nádrže [litry]: 2,33
Měrná spotřeba [g/kWh]: 340
Podvozek: ne
Rozměry [cm]: 45 x 24 x 38
Hmotnost [kg]: 13
Startování: reverzní

 
 EU 20i F - rezervovat
• Elektrocentrála Honda EU 20i je nejsilnější typ lehkého přenosného zdroje elektrického napětí
• Stejný výkon má ještě konkurenční Europower (také s motorem Honda), silnější výkon měli už jen kufříkové modely čínské výroby – ty se nám ale neosvědčili a tak u těchto malých elektrocentrál sázíme na kvalitu
• Elektrocentrála je ideální pro rychlé, tiché napájení mimo dosah elektrického zdroje
• Je to v podstatě nejznámější elektrocentrála na trhu
• Elektrocentrálu lze propojit se stejným typem, tímto zfázováním dojde k vytvoření dvojnásobného zdroje napětí, až 4kVA
• Špičková kvalita el. proudu
• Lehká a kompaktní
• Dobíjení akumulátorů
• Minimální provozní náklady
• Absolutně stabilní frekvence a napětí!
• EU 20i vydrží na plnou nádrž (4,1 l) bez nutnosti tankování pracovat nepřetržitě až 10 hodin!!!
 
Max./provozní výkon [kVA]: 1,6 / 2
Napětí [V/Hz]: 230 / 50
Výstupní proud [A]: 7
Motor: honda GXH 100
Výkon motoru [kW/HP]: 2,55 / 3,5
Otáčky motoru [1/min]: 5000
Objem nádrže [litry]: 4,1
Měrná spotřeba [g/kWh]: 327
Podvozek: ne
Rozměry [cm]: 51 x 29 x 42,5
Hmotnost [kg]: 21
Startování: reverzní

 
 EM 30 K - rezervovat
• Elektrocentrála EM 30 K se řadí ještě do kategorie lehkých elektrocentrál, i když je již na první pohled patrný rozdíl od klasických kufříkových centrál
• Výkon 3kVA, regulace napětí a velká nádrž jsou velkou výhodou
• Špičková kvalita el. proudu
• Lehká a kompaktní
• Dobíjení akumulátorů
• Minimální provozní náklady
• Absolutně stabilní frekvence a napětí!
 
Max./provozní výkon [kVA]: 3 / 2,6
Napětí [V/Hz]: 230 / 50
Výstupní proud [A]: 11,4
Motor: honda GX 200
Výkon motoru [kW/HP]: 3,82 / 5,2
Otáčky motoru [1/min]: 3600
Objem nádrže [litry]: 10,2
Měrná spotřeba [g/kWh]: 310
Podvozek: ne
Rozměry [cm]: 44 x 40 x 48
Hmotnost [kg]: 31
Startování: reverzní

 
 EU 30i S - rezervovat
• V případě EU 30i S lze velmi snadno společně propojit speciálním kabelem dvě identické elektrocentrály
• Výkon takto propojených elektrocentrál činí 6000 VA, což umožňuje napájení spotřebičů s dvojnásobným příkonem
• Špičková kvalita el. proudu
• Lehká a kompaktní
• Dobíjení akumulátorů
• Minimální provozní náklady
• Absolutně stabilní frekvence a napětí!
 
Max./provozní výkon [kVA]: 3 / 2,8
Napětí [V/Hz]: 230 / 50
Výstupní proud [A]: 12,2
Motor: honda GX 200
Výkon motoru [kW/HP]: 3,82 / 5,2
Otáčky motoru [1/min]: 3600
Objem nádrže [litry]: 13
Měrná spotřeba [g/kWh]: 310
Podvozek: ano
Rozměry [cm]: 65,5 x 48 x 57
Hmotnost [kg]: 71
Startování: elektrické

 
 EM 50i S - rezervovat
• EM 50i S a EM 70i S jsou opatřeny elektronickým diagnostickým systémem
• Takzvaný iMonitor neustále hlídá a zároveň ukazuje na LCD displeji stav motohodin, aktuální odběr VA, otáčky motoru a stav dobití akumulátoru
• Pro servisní účely je tento diagnostický systém opatřen pamětí, podle níž lze v případě poruchy indikovat její příčinu
• Špičková kvalita el. proudu
• Lehká a kompaktní
• Dobíjení akumulátorů
• Minimální provozní náklady
• Absolutně stabilní frekvence a napětí!
 
Max./provozní výkon [kVA]: 5 / 4,5
Napětí [V/Hz]: 230 / 50
Výstupní proud [A]: 19,6
Motor: honda GX 340
Výkon motoru [kW/HP]: 8,1 / 11
Otáčky motoru [1/min]: 3600
Objem nádrže [litry]: 17
Měrná spotřeba [g/kWh]: 310
Podvozek: ano
Rozměry [cm]: 81 x 67 x 69
Hmotnost [kg]: 95
Startování: elektrické

 
 EM 70i S - rezervovat
• EM 70i S má elektronický diagnostický systém
• iMonitor zobrazuje stav motohodin, odběr napětí, otáčky motoru a stav dobití akumulátoru
• Pro servisní účely je opatřen pamětí, podle níž lze v případě poruchy indikovat její příčinu
• Špičková kvalita el. proudu
• Lehká a kompaktní
• Dobíjení akumulátorů
• Minimální provozní náklady
• Absolutně stabilní frekvence a napětí!
 
Max./provozní výkon [kVA]: 6,5 / 5,5
Napětí [V/Hz]: 230 / 50
Výstupní proud [A]: 23,9
Motor: honda GX 390
Výkon motoru [kW/HP]: 9,6 / 13
Otáčky motoru [1/min]: 3600
Objem nádrže [litry]: 17
Měrná spotřeba [g/kWh]: 310
Podvozek: ano
Rozměry [cm]: 81 x 67 x 69
Hmotnost [kg]: 95
Startování: elektrické